Ajánlott videó

Hirdetés


Francia gumiwebáruházat vett a Michelin

2015.06.12. 11:51:49

Az Allopneus nevű webáruházra költött 67 millió dolláros befektetés fő célja az online fogyasztói döntések jobb megismerése.

A Michelin csoport évente közel 18 millió abroncsot gyárt el, és ad el a világ 170 országában - írja az internet RETAILER. A cég 67 millió dollárért vette meg az Allopneus SAS 40 százalékos részesedését. A francia webáruház a 122. helyen áll az Internet Retailer európai 500-as listáján.

A lépéstől azt várja a Michelin, hogy betekintést nyernek az e-kereskedelem világába, és az azt övező marketingbe, valamint, hogy jobban megérthetik az online vásárlókat - mondta el Jean-Dominique Senard, a vállalatóriás vezérigazgatója. Franciaországban a vásárlók háromnegyede az interneten tájékozódik az abroncsok után. A Michelin stratégiai együttműködésre készül az Allopneus-szal, hogy növelje jelenlétét a digitális térben.

Az Allponeus 2004 óta árul abroncsokat a világhálón, tavaly 223 millió dollárnyi forgalmat értek el, ehhez 3 millió abroncsot kellett eladniuk. A francia webáruház azért jár jól az üzlettel, mert egy nagyobb vállalathoz, és komolyabb pénzügyi forrásokhoz kapcsolódhatnak - mondta el Didier Blaise vezérigazgató.

<< Vissza

Minden jog fenntartva, cikkek, képek, forrás megjelöléssel használhatók! Forrás: www.gumipiacmagazin.hu © 2006-2013 | Készítettel: amos.hu